PREGNANCY || BABY SHOWER 32 WEEKJES

09:38


Ik weet nog goed dat ik zondag's wakker werd en me helemaal niet zo lekker voelde. Ik zou mijn oma en tante langs gaan halen, want die zouden een dagje op bezoek komen. Ik zag er uit als een monster en vroeg mijn moeder nog geïrriteerd hoe laat ik ze moest gaan halen. Nou me moeder had afgesproken dat ik rond 11 uur bij hun zou zijn. Dus toen ik kots misselijk om kwart voor 11 bij mijn oma voor de deur stond en haar nog in haar pyjama aan trof kon je wel raden hoe mijn kop stond. Jeetje wat was ik boos.

Me oma deed alles lekker rustig aan op der gemak. Mijn moeder zou volgens haar namelijk niet hebben gezegd dat ik er al om 11 uur zou zijn en mijn tante moest ook nog langs de supermarkt. Ik heb het denk ik zo een 10 keer gezegd "Oma ga je nu eens aankleden", "Oma ik doe die kip wel rijgen", "Oma kan je even je eigen gaan klaarmaken?". Op een gegeven moment was ik het zo zat. En toen kwam mijn tante ook nog eens rustig aangelopen. Die moest even rustig haar blikje opdrinken. Waarop ik natuurlijk zei "je ken toch ook wel in de auto drinken man, hou eens op". Maar nee dat kon ze niet en mijn vriend moest even naar de tv kijken want het geluid deed het niet goed... Nou dat deed het dus gewoon prima. O ja en de honden moesten nog even een keer uitgelaten worden voor we weg gingen.

Bijna een uur later konden we dan eindelijk weg. Ik wist niet dat me zo een grote verassing thuis stond te wachten!





Ik was zo verrast toen ik binnen kwam. Ik voelde dat ik zou gaan huilen, maar dit kon ik gelukkig onderdrukken. Na een iedereen gedag te hebben gezegd moest ik even gaan zitten om bij te komen. Hoe kon het dat ik niks door heb gehad? Het viel me ook pas heel laat op dat ze allemaal roze aanhadden. Als ik dit toch had geweten, dan had ik wel even wat leuks aangetrokken haha. Maar ach, in die groene jurk viel ik wel lekker op tussen al het roze!



We begonnen de baby shower met het proosten en het aansnijden van de taart, en jeetje wat was deze mooi gemaakt! Hij was super lekker en eigenlijk vond ik het best wel zonde om hem op te eten. Het baby'tje heb ik er wel even vanaf gehaald! Nadat we de taart hadden gegeten wou eerst iedereen op de foto. Dus toen kwamen de mooie foto momentjes. (Deze ga ik dus even niet plaatsen, want ik zag er echt niet uit hahaha)
Iedereen zit lekker te genieten van de heerlijke taart
Moeders doet even proosten op de komst van ons kleintje.
Vriendlief gaat lekker de deur uit.

Nadat we allemaal lekker hadden gesnoept van de taart en wat hadden gedronken, begonnen de spelletjes. Het eerste spelletje was super leuk om te doen. Iedereen had namelijk een babyfoto meegenomen en deze waren allemaal genummerd. Iedereen had een team en moest gaan raden wie bij welke foto hoorde. Het team die had gewonnen mocht dan zijn cadeautje geven. Het was nog best lastig, ook al heb ik van sommige wel vaker een baby foto voorbij zien komen haha.

De eerste cadeautjes mochten worden uitgepakt. 

Nadat we het eerste spelletje hadden gehad, en ik de eerste cadeautjes had uitgepakt gingen we weer verder. Nu hadden ze een opdracht voor mij... Ik moest namelijk bij een baby pop een luier om doen in 60 seconde met blinddoek om. Ojeetje..


Gelukkig ben ik geslaagd voor de test! Laat die poep luiers dus maar komen haha!! 
Nu kwam het spel waarmee we het meest hebben gelachen! 
Ieder team moest namelijk 1 iemand uitkiezen die iets moest gaan uitbeelden. Het was natuurlijk iets wat met een bevalling te maken had. De rest moest dan raden wat er werd uitgebeeld. 
Mijn schoonzusje kon dit super goed! Zij kreeg het woord stuitbevalling. Helaas hebben we er geen filmpje van, dus ik zal even uitleggen hoe zit dit uitbeelden. 

Ze springt vrolijk naar voren en doet met haar handen tussen haar benen naar beneden om te laten zien dat er wat uit komt. Vervolgens springt ze nog 2 keer naar voren en herhaalt de beweging met haar handen. Vervolgens springt ze nog een keer.

Niemand begreep wat ze aan het uitbeelden was en zat heel moeilijk naar haar te kijken. Tot we doorkregen dat me moeder in de keuken hapte naar adem. Ze moest zo hard lachen en plaste nog net niet in haar broek. Iedereen vroeg wat er was. Hierop zei mijn moeder "ze beeld een stuitbevalling uit". Vanaf dat moment barstte iedereen in lachen uit. Mijn arme schoonzusje snapte er niks van. Ze wist namelijk niet goed wat het was en had stuiterbevalling zien staan in plaats van stuitbevalling. Geeft niks hoor, wij konden er wel om lachen!


Nu kwam het spel waar ik echt de hele dag ziek van ben geweest. Van ieder team moest er 1 iemand op de stoel komen zitten. We moesten allemaal een blinddoek om en ons mond open doen. Ik wist toen al hoe laat het was. Ik ben echt een moeilijke eter en hou er echt niet van als ik zomaar iets in mijn mond krijg. Maar ik moest er aan geloven...

 Het eerste hapje wat we kregen was nog wel lekker. Dit was gewoon een fruithapje met de smaken appel en banaan. Dit is ook het enige wat ik goed heb geraden haha. Hierna kregen we alleen maar vieze warme groente hapjes. Het eerste hapje kon ik nog doorslikken. Alle hapjes die erna kwamen, gingen er ook direct weer uit. Ik werd met de minuut misselijker.


Het laatste spel wat we speelde bestond uit, wie de meeste meisjes namen kon verzinnen. Dit werden er uiteindelijk zoveel dat mijn moeder zei dat ze geen zin had om te tellen wie de meeste namen had haha. We zijn er dus maar mee gestopt.

Nadat ik alles had uitgepakt en we nog even gezellig met ze alle hebben zitten kletsen was het voor iedereen weer tijd om naar huis te gaan. Ik ben daarna nog even lekker op de bank in slaap gevallen. Ik was namelijk helemaal gesloopt!

Verder verliep alles deze week helemaal perfect en heb ik nergens echt last van gehad. Gelukkig!

You Might Also Like

0 reacties