LIFESTYLE || 25 weken zwanger, hoe gaat het nu met mij?

12:18

Vandaag ben ik alweer 25 weekjes zwanger. En wat duren de dagen lang zeg als je thuis zit. Ik heb vorige week weer gezellig een bezoekje mogen brengen aan de verloskundige. We hebben weer even naar het hartje mogen luisteren en hebben haar ook nog even kort kunnen zien op de echo. Alles zag er goed uit met ons kleine prinsesje. Altijd fijn om te horen natuurlijk!


Met mij gaat het nog altijd niet helemaal lekker. Ook al zit ik weer lekker in mijn vel. De pijn blijft nog altijd aanhouden en wordt met de week erger. Even een dagje lekker shoppen zit er helaas voor mij niet meer in. Na 10 minuten lopen stort ik in van de pijn in mijn bekken. Mijn dagen bestaan de laatste tijd dus vooral uit bank zitten, bed liggen en af en toe even een stukje wandelen. O en vergeet de bezoekjes aan de fysio therapeut niet haha!

Ookal kan ik nu niet meer zo lang lopen, toch ga ik af en toe de deur uit. Want er zullen toch spulletjes voor de baby gekocht moeten worden. Gelukkig heb ik het grootste deel van mijn baby uitzet al gekocht en is de baby kamer al zo goed als af. Deze houd ik voorlopig nog even voor mijzelf haha. Maar zodra de familie en vrienden hem hebben gezien zal ik hem natuurlijk ook voor jullie online zetten.

Verder geniet ik enorm van mijn zwangerschap. Mijn kleintje trapt er aardig op los. En dat is zo’n heerlijk gevoel. Af en toe zie je haar helemaal onder mijn buikwand draaien. Zo’n geweldig gezicht. Natuurlijk moest ik de beelden ook even vastleggen. Dit is wel een stuk lastiger dan ik dacht. Iedere keer als ik bewoog om mijn telefoon te pakken stopte ze met bewegen haha. Maar het is me gelukt om wat bewegingen vast te leggen!



Ik zal met 30 weken weer even een update geven over hoe het ervoor staat met mijn zwangerschap. Natuurlijk zullen er af en toe wel wat baby posts online komen want dat is zo een beetje waar mijn leven nu uit bestaat haha.

You Might Also Like

1 reacties