OOTD|| ME AND MY COFFEE

14:03


Pff de maandag zit er weer zo goed als op. Na een dagje hard werken lig ik dan eindelijk in mijn bed. Gesloopt en wel. Ik was instaat om rond 7 uur al te gaan slapen, maar maandag avond is de enige avond met leuke programma's. Dus twee cocktailprikkers tussen me ogen en kijken maar. Dus in plaats van vroeg me bed in kruipen, dit artikel typen en slapen werd het ineens tv kijken tot je bijna op de bank in slaap valt. En ja wat kijk ik dan eigenlijk? Nou gewoon.. Utopia, GTST, Danni Lowinski en uiteindelijk sluiten we de avond af met "het is hier geen hotel". Maar inmiddels is het alweer 11 uur en kan ik de letters bijna niet meer lezen. ik denk dat het tijd wordt om te gaan slapen. Ben wel benieuwd wat jullie kijken op de maandag avond. Of kijken jullie stiekem helemaal geen tv?




Verder draag ik op de foto's mijn bekende primark broek. Het lijkt nu net of ik hem iedere dag aan heb maar het zijn oudere foto's en heb ook alleen de leukste outfits er tussen uit gehaald haha. Mijn schoenen komen bij the sting vandaan. Het is inmiddels mijn derde paar die ik op deze foto aan heb. En ik kan je erbij vermelden dat ik ze lekker terug heb gebracht aangezien ze elke keer na 2 keer dragen kapot waren. Heb nog nooit zulke slechte schoenen gehad zeg ik heel eerlijk. Mijn jasje en shirtje zou ik niet meer van weten waar ik ze heb gekocht.

Laat vooral weer een reactie achter en vergeet niet te volgen!

Heel veel lies,
Robin


You Might Also Like

0 reacties