OOTD|| 17-04-2016

11:42



Het is weer zondag en je weet wat dat betekent.. De maandag staat weer voor de deur. Helaas mogen wij het weekend weer gedag zeggen. Ik heb niet echt een heel interessant weekend gehad om heel eerlijk te zijn. Vrijdag was ik vroeg klaar met werken, dus ging ik al om 1 uur naar de camping. Nadat ik verkeerd was gereden kwam ik dan eindelijk na 2 uur aan. Echt heel slim van mij om de afslag te missen haha. Maar eenmaal op de camping, begon het super hard te regenen en werd het ook niet meer droog. Dus wat doe je dan? Juist, binnen zitten! Vrijdag avond dus de hele dag en  avond binnen op de bank gezeten. Lekker tv kijken en uiteindelijk vroeg mijn bedje in gegaan. Want een beetje nachtrust kan geen kwaad haha. Zaterdag zijn wij lekker uiteten geweest bij een echt top restaurant in Kampen, namelijk restaurant N50. Dus als je in de buurt bent, het is zeker een aanrader! Ik baalde alleen dat ik heel veel dingen waar ik echt gek op ben heb moeten laten liggen, maar over een paar maanden haal ik dat wel in haha. Nadat we uit eten zijn geweest hebben we nog gezellig bij ons wat gedronken met vrienden en zijn we daarna naar een feest in de plaza gegaan. We hadden er al lang naar uitgekeken dat we weer eens een feestavond zouden hebben. Het stelde alleen heel weinig voor. Er was maar zo'n 50 man, in een ruimte waar je meer dan 500 man kwijt kan. Dat maakt het al super ongezellig haha. En de muziek was ook nog eens niet van deze tijd. Maar ondanks dat het tegen viel, hebben we er wat gezelligs van kunnen maken en eindigde ik pas om half 4 s'nachts in mijn bedje haha. En vandaag was ik helemaal gesloopt en ben ik lekker naar huis gereden om daar vervolgens in mijn bed dit bericht te schrijven. En natuurlijk heb ik nog mijn outfit voor jullie klaar staan. 

Vandaag draag ik weer mijn lekker primark broek. Die broek zit echt gewoon super lekker haha. Draag ik mijn witte blouse van de NewYorker, die ik zonet weg heb kunnen gooien. Ik bleef namelijk hangen en trok mijn hele mouw kapot van boven tot onder. Dat wordt dus weer winkelen! Verder komen mijn hakken en het tasje ook van de Primark. Ik bedenk me ineens dat super veel dingen van de Primark komen, terwijl ik kom daar echt bijna nooit haha. En waar het gilletje vandaan komt weet ik eigenlijk niet meer. Die heb ik namelijk al 2 jaar, maar ik heb hem nog nooit aangehad. Best stom eigenlijk.

Maar goed, dit was weer mijn outfit van vandaag, ik hoop dat hij jullie weer bevalt. Jullie weten dat ik reacties altijd erg leuk vind en ook heel nieuwsgierig ben naar jullie mening en weekend. 

Heel veel liefs, 
Robin

You Might Also Like

0 reacties