OOTD || 14-04-2016

07:19



Vandaag had een heerlijke dag moeten worden. Even een kort ochtendje werken werken van 7 tot 1 en daarna lekker mijn ding doen. Helaas begon mijn dag vandaag wat anders. Ik had al de hele nacht wakker gelegen van vreselijke steken in mijn buik en begon me op een gegeven moment ook echt zorgen te maken of dit wel normaal was. Het werd namelijk zo erg dat ik niet eens meer kon bewegen en al helemaal niet uit bed kon komen. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn werk af te zeggen en daarna meteen de verloskundige even te bellen. Nadat ik de verloskundige had gesproken was ik weer totaal gerust gesteld. Ik moest gewoon een dagje rust houden en een lekker warm bad nemen. Nou zo gezegd, zo gedaan. Inmiddels is de dag alweer bijna voorbij. Ik heb een warm bad genomen en de hele dag in bed gelegen. Maar de pijn is nog steeds niet weg. 

Gelukkig heb ik voor jullie wel een outfit post klaar staan! Ik heb namelijk  de afgelopen paar dagen al heel wat foto's gemaakt. Ik wil namelijk niet ineens moeten haasten om een post op tijd af te krijgen haha! 


Ik ben iemand die graag een hele outfit in 1 keer koopt. Dit is een soort verslaving. Ik kan namelijk niet alleen een broek kopen. Nee want ik moet dan ook meteen een shirtje en schoenen erbij hebben en het liefst nog een jasje ook! Natuurlijk super leuk want je hoeft niet thuis te komen en bang te zijn dat het nergens bij past. Het enige probleem is dat ik dus wel altijd veel geld kwijt ben. Gelukkig komt deze hele outfit zo'n beetje van de primark. Op de schoenen na, deze kocht ik bij natasfashion. Ik kocht deze outfit voor nog geen €80,- 

Natuurlijk ben ik altijd erg benieuwd naar jullie dag, en wat jullie van mijn outfit vinden. Laat dus gerust een reactie achter <3


You Might Also Like

0 reacties