City trip || Where are we going?

05:34


Groupon, groupon, groupon… Wie kijkt er nou niet op deze app/site? Nou ik wel! Je kent het wel.. Het regent buiten, het is koud en er is niks op tv. Je kruipt lekker op de bank, dekentje erbij, kopje thee erbij en natuurlijk je laptop. Je zoekt het hele internet af naar leuke reizen of blogs. Je gaat weer een hele reis lopen plannen terwijl je weet dat het budget er nu eigenlijk niet is, omdat je net hele grote uitgaven heb moeten doen. Ja dat had ik dus. Ik had weer van alles is mijn hoofd. Gelukkig ook de rekeningen die betaald moesten worden voor mijn tussentijds examen en mijn praktijk examen voor mijn rijbewijs. Wat is het toch veel geld!!  Ik besloot dus gewoon even op groupon te kijken. Soms heb je hier namelijk hele leuke dingen tussen staan die zeker wel eens van pas kunnen komen.

24 December zijn Daan en ik 1jaar samen en we hadden besloten wat leuks te gaan doen. Ik kwam op Groupon een hele leuke deal tegen. Namelijk voor €29,- p.p. een mystery dag trip met de bus. Het enige wat je weet is, waar je op stapt en dat je naar Parijs, Lille, Londen of Canterbury gaat. Meer weet je niet. Super spannend natuurlijk want waar kom je uit? Je stapt s’nachts op de afgesproken opstapplaats in de bus. Natuurlijk gaan de meeste mensen dan slapen want je komt s’ochtends pas aan in 1 van deze 4 steden. Het is dus een absolute verassing waar je aankomt. Je krijgt een leuke bus tour door de stad en vervolgens krijg je minimaal 9 uur vrije tijd. Je hebt dus alle tijd om lekker de stad te bezichtigen. Vervolgens stap je in de avond weer op en zorgen ze dat je in de vroege ochtend weer terug bent. Super leuk dus!


Ik ben zelf nog nooit in Frankrijk geweest dus daar ging mijn eerste voorkeur naar uit. Maar Canterbury lijkt mij ook erg leuk. We zijn hier nog nooit geweest en hebben er eigenlijk ook nog nooit van gehoord. Zelf zou ik niet zo snel een reis hier naartoe boeken, daarom lijkt het me nu juist wel grappig om hier een dagje door te brengen. Ik ben erg benieuwt waar deze reis ons zal gaan brengen. Dit laten we jullie natuurlijk weten zodra wij geweest zijn!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat leuk zeg! Ik kijk vrij weinig op Groupon, meer op vakantie aanbiedingen sites, ik ga toch maar eens kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik zou het zeker aanraden om een keer te kijken! Ik zag nu 3 dagen boedhapest incl. vlucht en hotel voor €99,- per persoon. Het is dat ik nu andere prioriteiten heb anders wist ik het wel haha!!

      Verwijderen